NAPÁJENÍ DC |
2.6 |
MW |
ZÁKAZNICKÝ PROSTOR | 3400 |
m2 |
OPTICKÉ PROPOJE | 18.8 |
k |
METALICKÉ PROPOJE | 6.1 |
k |
Máme řešení pro všechny segmenty zákazníků. Pro základní požadavky poskytneme rack nebo jeho část ve sdíleném prostředí. V případe požadavku na větší prostor, můžeme nabídnout klec nebo samostatnou místnost.
Standardním pronájmem prostoru je (sub)rack, klec (desítky m2) nebo samostatná místnost (stovky m2).
CE Colo neustále rozšiřuje škálu Telco/Carrier operátorů a jejich dostupnosti ve svém datovém centru, a tak zákazníkům nabízí více možností na požadované služby v nejlepším možném prostředí.
Nejdůležitější peeringové body ve střední Evropě jsou u nás hostované, a nebo alespoň dostupné. Zákazníkům tak šetříme peníze za službu IP tranzit. V našem datovém centru naleznete jak národní propojovací (peeringové) body jako je například NIX.CZ a Peering.cz, tak možnost využít partnerských programů jiných IXů mnoha nabízejícími operátory.
CE Colo nabízí všem svým zákazníkům příležitost využít službu vzdálené podpory neboli Remote Hands a to 24/7/365. Je to služba okamžité technické podpory na zákaznických zařízeních umístěných v datovém centru poskytovatele.
Tato služba umožňuje našim zákazníkům provádět základní úkony na dálku ve svém pronajatém místě prostřednictvím našich profesionálních techniků.
Ve vztahu k zákazníkům usilujeme o poskytování takových produktů a služeb, které překročí očekávání zákazníků a budeme tak první volbou zákazníka na trhu. S našimi zákazníky se snažíme vytvořit a udržovat vstřícné a inovativní vztahy, které z nás dělají přirozeného partnera pro řešení všech jeho telekomunikačních a ICT potřeb.
Od obchodních partnerů a dodavatelů naší společnosti vyžadujeme, aby svými dodávkami a poskytovanými službami přispěli k vysoké úrovni kvality služeb poskytovaných koncovým zákazníkům.
Všichni zaměstnanci společnosti usilují při své práci o maximální kvalitu a hledají každou příležitost vedoucí k tomu, aby jejich kreativita, důmyslnost a iniciativa byly plně využity ke zvyšování kvality.
Jako jedna z významných firem chceme přispívat k zachování přirozeného životního prostředí a ke zvýšení úrovně jeho ochrany s cílem podpořit dosažení trvale udržitelného rozvoje.
Životní prostředí, jeho ochrana je jednou z našich priorit. Všichni zaměstnanci naší společnosti vykonávají své pracovní činnosti s ohledem na životní prostředí tak, aby v maximální míře omezili případné negativní dopady těchto činností. Zavazujeme se neustále zlepšovat péči o životní a pracovní prostředí, a to zejména v oblastech ochrany ovzduší, půdy, vody a rovněž přírody jako celku.
Provádíme pravidelná školení zaměstnanců v oblasti ochrany životního prostředí a šíříme povědomí o svém zaměření na ochranu životního prostředí nejen mezi zaměstnanci, ale také mezi našimi dodavateli, partnery a zákazníky.
Zabezpečujeme vysokou úroveň informační bezpečnosti přiměřenou ochranou informací, budováním systému informační bezpečnosti a využívaním nejmodernějších informačních technologií. Zabezpečujeme ochranu informací dodržováním smluvních podmínek dohodnutých s našimi zákazníky.
Z pohledu vedení společnosti je nejdůležitější funkcí implementovaného ISMS zajistit kontinuitu provozu společnosti a předejít ztrátám (materiálním i morálním) způsobeným ztrátou, poškozením či kompromitací informací a informačních aktiv nutných pro realizaci zakázek společnosti.
V rámci integrovaného systému řízení se zavazujeme dodržovat platné právní předpisy, požadavky ISO 9001:2015 (systém řízení kvality), ISO 27001:2013 (systém řízení bezpečnosti informací) a ISO 14 001:2015 (systém ochrany životního prostředí).
Neustálé zlepšování služeb a také efektivnosti integrovaného systému řízení je pro nás závazek, jehož naplňování máme na paměti při všech činnostech, které se ve společnosti provádějí.
Tuto politiku uplatňujeme ve všech procesech a oblastech činnosti naší společnosti, které ovlivňují kvalitu produktů a služeb, ochranu informací a ochranu životného prostředí. Politika je veřejně komunikovaná a je závazná pro všechny zaměstnance společnosti CE Colo.